"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 15 listopada 2018

gimnastyka...

                          z rana za wtorek;) a wieczorem za rano szlifowanie chodników z Kubą:) Ciemności:( choć dzień jeszcze dłuższy od najkrótszego o godzinę. 
Popatrzyłem na mecz chociaż obiecywałem sobie, że już nie będę oglądał transmisji telewizyjnych. Żałuję i wstyd mi za naszych kopaczy:( Najlepiej wychodzą w reklamach i sesjach zdjęciowych w swoich wymyślnych fryzurkach.
Miałem nadzieję! Ale znów wyszło, że "nadzieja jest matką głupich" he,he... Całe szczęście, bo podobno Pepiki nie byli w najmocniejszym składzie. Lecz i tak gdy podawali sobie szybko piłkę od nogi do nogi myślałem czemu nasi są tacy wolni i ruszają się "jak muchy w smole"? Gwoli sprawiedliwości mieli momenty przebudzenia aczkolwiek tylko chwilowe:( 
Wdzięczny jestem Kubie za wspólne bieganie dla poprawy humoru:) Jednak po takim blamażu to, żeby endorfiny zniwelowały ogrom wkurwu trzeba by przebiec nawet nie maraton, ale coś ultra hi,hi... Niestety wyszła tylko ósemka;) Jak to mówią "lepszy rydz nic nic" Trochę odparowałem i może nie będę mi się śniły boiskowe horrory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13