"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 7 października 2018

z synem...

                 Jakubem na  tydzień przed Jego maratonem przebiegliśmy dziesiątkę z plusem he,he... 
Na początku nieopatrznie pochwaliłem się, że zawsze na tydzień przed królewskim dystansem robię żwawą dyszkę;) I trochę mnie przewietrzył na swojej ulubionej trasie hi,hi.... Jak to napisał na endo: "Za tydzień święto biegowe i sprawdzian formy. Teraz trochę odpoczynku"
W przyszłą niedziele Adam i Kuba biegną maraton w krainie kwitnącego ziemniaczka;) Szczególne to dla Każdego z Nich wydarzenie, bo dla Prezesa drugi taki dystans, a jaqb_a powrót do korzeni;)
W 2009 roku miałem szczęście uczestniczyć w Poznaniu w Jego debiucie:) 
W dodatku po tym maratonie stałem się zdobywcą Korony Maratonów Polskich:)
Fajnie było dzisiaj jak zresztą zawsze he,he... Pogoda letnia, słonecznie, w cieniu osiemnaście kresek na plusie, więc można powiedzieć za ciepło jak na tę porę roku;)
Do mojego startu tylko dwadzieścia nocy hi,hi... A w zasadzie dwa tygodnie. Ostatni trzeci tydzień to już labowanie, regeneracja i odpoczynek, żeby poczuć głód biegania;)
W minionym tygodniu sześćdziesiąt sześć kilometrów biegiem w pięciu wyjściach. Do tego cotygodniowa gimnastyka, osiemnaście kilometrów marszu i godzinka pedałowania na rowerku stacjonarnym. 
                                             Cytat dnia: 
„Można oczy zamknąć na rzeczywistość, ale nie na wspomnienia.” -  Stanisław Jerzy Lec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13