"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 8 października 2018

po niedzieli...

                          i wentylowaniu płuc z Kubą he,he... Dziś kierunek Aleja Brzozowa. Na planie miasta oznaczona jako ulica Bialska. Dwie pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa, czyli udeptywanie dróżek w Lasku Wilka i bialskich polach. Pomalutku i dokładnie hi,hi...
W drodze powrotnej trochę mnie zniosło;) Najpierw na podbieg wzdłuż Mazowieckiej, a potem przez Okulickiego, Szajnowicza i Popiełuszki, coby zaliczyć jeszcze ten w Alei Sienkiewicza he,he...
Aura iście biegowa na termometrze +10, lekkie zachmurzenie i bez wiatru. 
Dół krótko, góra cienka koszulka z długim rękawem. I to był "strzał w dziesiątkę" choć na pierwszym kilometrze myślałem, że chyba się wyziębię. 
Prawie osiemnastka przy poniedziałku to dobry początek nowego tygodnia:)
Cały czas oczywiście pamiętam i myślę o maratończykach z naszego team_u. W niedzielę będę bardziej przezywał Poznań Maraton niż gdybym sam tam biegł;) "Pośledzę" Ich siedząc przy kompie chyba ze stopami w misce z wodą, żeby mnie pięty nie paliły hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13