"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 26 września 2018

nagle...

                        skoki temperatur funduje nam tegoroczna jesień he,he... 
W tamtym tygodniu upalne lato, a dziś rano szron, czyli przygruntowe przymrozki. 
Na mojej trasie zdziwko mnie wzięło gdy z daleka ujrzałem śnieg przy skraju jezdni!?!?! 
Dopiero po chwili okazało się z bliska, że to piana pozostała po strażakach hi,hi...
Obecny tydzień "przedstartowy", więc relaksacyjno regeneracyjny, żeby na weekend fizycznie i mentalnie mieć zapas świeżości  he,he...
Poniedziałek trzy kilometry marszu, cotygodniowa gimnastyka i półgodzinki pedałowania na rowerku stacjonarnym. Wtorek piątka marszu plus trzydzieści minut kolarstwa stacjonarnego hi,hi...
Środa spokojna jedenastka:) Na luzie w długich spodniach i koszulce z długim rękawem:( Bo przed wyjściem termometr wskazywał tylko pięć kresek powyżej zera;)
Zaczyna się okres, którego bardzo nie lubię ponieważ przed każdym wyjściem pojawia się dylemat: *co ja mam na siebie włożyć*  hi,hi...
Nie cierpię się ugrzać, spocić i kisić we własnym "sosie" he,he... Lecz i wyziębić się nie lubię.
Dzisiaj przy plus pięć było idealnie! Na początku trochę zimny wiatr dawał mi się we znaki, ale potem słoneczko dźwigało temperaturę w górę;) i już było okey:) 
Na koniec nie mogę sobie odmówić udostępnienia "przesyłki" od Adama, Który znów spadł z wagi i nawet się nie potłukł hi,hi... Brawo, szacun!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13