"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 23 września 2018

pozazdrościłem...

                                        młodzieży z naszego rodzinnego Team_u hi,hi... 
Kuba z Edytą pojechali na zawody do Kluczborka, a Adam do Knurowa. 
Dziadkowi zrobiło się żal he,he... i po śniadaniu wypad na "Bałtyk" żeby rozdziewiczyć nowe kiprun fast_y hi,hi... 
Rozdarte jeszcze w piątek zawiozłem do Decathlonu i od ręki dostałem nowe:) Jeden z niewielu sklepów gdzie oczywiste reklamacje załatwiane są błyskawicznie. Chwała Im i wielkie brawa za podejście do klienta. W większości z łaski reklamacje przyjmują,  potem zaraz odmowa:( i "przepychanki" Kolejne odmowy, bzdurne uzasadnienia, żeby tylko kupujący się "odczepił":(
Po niecałej piątce zrobiłem jedenaście przebieżek. 
Miało być dziesięć, ale z rozpędu źle policzyłem;) Jedna więcej nie zaszkodzi he,he...
W sumie nadeptałem prawie dziewięć kilometrów i żadnych problemów *nówki* nie robiły:)   
W całym minionym tygodniu w pięciu wyjściach przebiegłem czterdzieści dziewięć kilometrów i dwadzieścia trzy przemaszerowałem;)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13