"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 21 września 2018

niedobrze...

                          zajechałem kiprun fast_y he,he... Pięćset kilometrów przebiegu i na połączeniu cholewki z podeszwą zrobił się na jesień otwór wentylacyjny hi,hi... Ciekawy jestem jak Decathlon potraktuje moją reklamacje??? Dotychczas zwracałem raz buty i raz sandały. Problemów nie robili i od razu dostałem nówki, no ale to było dawno;)
          Dziś czternastka! O wschodzie słońca dycha spokojnego wolnego, biegu. Na stałej trasie lekko zmodyfikowanej, żeby się nie znudziła hi,hi... Z prędkością ekonomiczną;) 
Potem dziesięć podbiegów na jasnogórskim polu namiotowym;) Bieganie było jak zawsze rewelacyjne:)
Humor nieco zepsuły mi sprzęty:( Najpierw "za chiny" nie chciał się połączyć przez bluetooth garmek z telefonem. 
Chciałem Adamowi zaprezentować "śledzenie" przez livetracka w connect mobile i lipa. Dostał maila: tete biega, lecz aktywność się nie wyświetliła:( Później już w domu zauważyłem w lewym bucie pęknięcie materiału na styku z podeszwą. Jak to się mówi: "nieszczęścia chodzą parami" he,he... Choć w takim przypadku nieszczęście to zbyt przesadne określenie. *Bardziej złośliwość rzeczy martwych* hi,hi... Albo pech? co prawda dzisiaj piątek tyle, że nie trzynasty;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13