"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 14 września 2018

chwalił się...

                             wczoraj Kuba, że wieczorem idzie biegać;) Ale nie wiedziałem, że po popołudniowej drzemce nabiegał 13,87 km. Dziś nieświadomie Go dogoniłem;) a nawet przegoniłem he,he... Bo licznik na garmku pokazał 13,90 km hi,hi...
Na dzisiaj zaplanowałem spokojny bieg i taki był:) oraz górkę na polu namiotowym Jasnej Góry. 
Na luzie obleciałem stałą codzienna trasę i na koniec zrobiłem serię dziesięciu podbiegów. Czym zmyliłem MLP hi,hi... Dla bezpieczeństwa za pomocą LiveTrack_a dostaje maila z Garmin Connect do śledzenia mojej aktywności.
Podejrzała gdy leciałem Żuławską i zaczęła robić śniadanie myśląc, że wracam. Gdy wszedłem od razu w progu usłyszałem: "czekam i czekam, a Ciebie niema. Sprawdzam jeszcze raz, a On sobie po górce lata" 
Fajnie mi się biegało chociaż na górce pod sam koniec zaczęło mi już burczeć w brzuchu hi,hi... no i pary też zaczęło brakować;) 
Zasada *najpierw bieganie potem śniadanie* sprawdza się przy krótszych dystansach he,he... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13