"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 16 września 2018

pękła...

                        szóstka z przodu na liczniku tygodniowym:) i dwa tysiące kilometrów na rocznym.
Dzisiaj przy czerwonej kartce w kalendarzu wpadłem na orbitę wokół "Adriatyku" i "Bałtyku" w parku Lisiniec he,he...
Po dziewiątce polatałem zaplanowaną serię przebieżek pod czujnym okiem dziewczyny czytającej książkę hi,hi... I jakiegoś szpiega co ukradkiem zza krzaków robił mi zdjęcia;) Fan jakiś czy co? A może chcą mnie do jakiegoś klubu kupić hi,hi...
Po wczorajszym wolnym dniu od szybszego przebierania nogami biegało mi się rewelacyjnie:) 
Zastanawiałem się jaką trasę wybrać, bo wokół Jasnej Góry znów tłumy pielgrzymów. Nie chciałem też zbytnio się oddalać, żeby mnie czasem nie poniosło he,he... bo nasza Wiktorka się zapowiedziała:)) Wybrałem teren "Bałtyku" z przyległościami, a i tak w sumie wyszła fajna czternastka.
Dziwne tylko, że gdy biegam dzień po dniu z achillesem jest ok, a po wolnym się odzywa:( 

Cytat dnia„Przyszłość zaczyna się dzisiaj, nie jutro.”  św. Jan Paweł II

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13