"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 19 sierpnia 2018

zdążyć...

                        przed upałem, by bieganie było naprawdę przyjemne;) To hasło naczelne tego lata he,he...
Jako zimnolubny Mors śródlądowy zdecydowanie wolę wstać skoro świt. 
Dzisiaj to co miało być w piątek, czyli spokojne tuptanie i seria dziesięciu szybkich podwójnych okrążeń na bieżni w Trzynastce. Pomiędzy dwoma szybkimi kółkami jedno na luzie dla uspokojenia;) 
W sumie fajne poranne jedenaście kilometrów:) 
Tydzień w zasadzie regeneracyjny hi,hi... Dlatego bieganie co drugi dzień. Zrobiłem jedynie czterdzieści siedem kilometrów w czterech wyjściach:) Ale jednocześnie przemaszerowałem trzydzieści jeden. Razem "z buta" siedemdziesiąt osiem kilometrów i cotygodniowa półtoragodzinna gimnastyka. Bo jak to ostatnio przeczytałem: *Zdrowie tak jak chleb zdobywa się w pocie czoła*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13