"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 17 sierpnia 2018

nałaziłem...

                        dziś od rana do wczesnego popołudnia szesnaście kilometrów he,he... Moja kochana Wiktorka jest niezmordowana;) Jej aktywność nawet dziadka maratończyka potrafi zajechać hi,hi... Ten malutki ludzik ma chyba motorek w pupie he,he... 
Dlatego po powrocie z "dyżuru" obiad i drzemka regeneracyjna;) W międzyczasie zgadałem się z Kubą, że pasowałoby wieczorem coś potuptać. 
Wyszliśmy dziewiętnasta trzydzieści, ale powietrze wciąż ciężkie:( Nawet nad "Bałtykiem" hi,hi...
Na dreptanych pogaduchach udeptaliśmy skróconą wersję mojej stałej trasy i wyszło prawie dziewięć kilometrów. 
Nie wiem czemu, ale po tych szesnastu spacerowania miałem wrażenie, że przebiegliśmy więcej;) 
Ten tydzień ma być regeneracyjny i na razie taki jest. Wczoraj po "służbie" u malutkiej dwie godziny lekcyjne gimnastyki, dzisiaj bieganie, a jutro znów luz. W niedziele chciałbym coś szybciej poprzebierać nogami he,he... Lecz bez napinki, spokojnie dla samej przyjemności biegania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13