"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 6 sierpnia 2018

po niedzieli...

               nowy tydzień otwarty:) Na dobry początek dziewiętnastka w terenie. Szósta rano. 
Najpierw Aleja Brzozowa, Lasek Wilka i piaszczyste bialskie pola.  Potem kierunek park Lisiniec i regeneracja w "Adriatyku" he,he... Ochłody w wodzie próżno szukać, bo ciepła jak w wannie:( Dobrze, że chociaż mokra hi,hi... 
Biegało mi się bardzo fajnie i w końcówce musiałem nawet "zaciągać" hamulec, bo zaczynało mnie ponosić he,he... Ale to dobry znak, bo nie jestem zajechany;) Choć wczoraj po harcach z Wiktorką padłem hi,hi... i po południu mi się zdrzemło;)
Dziś aura iście biegowa. Siedemnaście stopni na plusie, początkowo lekkie zachmurzenie i delikatny wietrzyk:) Na koniec trochę słońce zaczęło przygrzewać, ale przecież mamy lato, więc normalne:)
Akumulator naładowany:) Głód endorfin  zaspokojony;) Pora  wracać do rzeczywistości he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13