"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 28 sierpnia 2018

odnowa ...

                       biologiczna po wczorajszej dziewiętnastce hi,hi...
Przed szóstą krótkie poranne dreptanie na "Bałtyk" i pływanie w "Pacyfiku" he,he... Mówi się przecież, że regeneracja i odpoczynek to też elementy treningu. Trzy kilometry dobiegu tam i z powrotem, czyli dłuższe pływanie niż bieganie. Ani człowiek nie czuje jak mu się rymuje hi,hi...
Temperatura powietrza trzynaście stopni, a wody jeszcze pewnie znacznie wyższa:) Można powiedzieć znów "letnie morsowanie" he,he... 
Fajnie było! Tylko o poranku już szaro buro:( Słoneczko dojrzałem dopiero kiedy wracałem pod górkę. Cóż dni coraz krótsze:( O piątej jeszcze ciemnica:( Ech... a mnie jest szkoda lata:) 
Co prawda Morsy już się budzą z letniego snu hi,hi... Jeden z Sopotu napisał na fejsie: "...byłem, sprawdziłem. Morze jest, plaża też, piasek, a na naszym miejscu jakaś para z parawanem. Poprosiłem, aby się nieco przesunęli, bo niedługo wracamy..." he,he...
Troszkę potuptałem, popływałem i jak praktycznie co wtorek zrobiłem półtoragodzinną gimnastykę.  Czyli dwa, a nawet trzy w jednym:) A co będę sobie żałował;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13