"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 30 sierpnia 2018

niezdecydowany...

                                   byłem jakiś dzisiaj he,he... Po wczorajszym wolnym i wizycie w stolicy wypadłem z rytmu hi,hi... Nie mogłem dziś zatrybić;) 
Obudziłem się o piątej, ale przewróciłem na drugi bok i spałem do szóstej trzydzieści:) Potem nie bardzo wiedziałem "co z sobą zrobić" hi,hi... Lecieć na dłużej, czy tylko krótko? bieganie, czy pływanie? a może to i to? Albo podbiegi za wczoraj? 
Tuptałem bez celu i "biłem się z myślami" he,he... Wreszcie postanowiłem: zobaczymy gdzie mnie nogi poniosą;) Obleciałem "Bałtyk" zlustrowałem kąpielisko na "Adriatyku" i miejsce pod brzózkami, lecz jakoś nie ciągnęło mnie do moczenia tyłka w wodzie hi,hi... 
W końcu wylądowałem na "mojej" górce:) 
Po jedenastu kilometrach spokojnego, cierpliwego dreptania zrobiłem serie dziesięciu podbiegów i przejrzałem dopiero na oczy he,he...  
W sumie przy czwartku zrobiłem sobie fajną piętnastkę, a pływanie odłożyłem na jutro;)
Przy okazji pewnie coś potupam, bo to przecież koniec miesiąca, więc wypadałoby zakończyć miesiąc i wakacje z przytupem hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13