"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 22 sierpnia 2018

kiedy wczoraj...

                              wracaliśmy z "biedry" przez jasnogórskie pole namiotowe MLP zapytała: to ty tak wydeptałeś trawę przez podbiegi? I wtedy uświadomiłem sobie, że jakoś je odpuściłem:( a przecież bardzo lubię;)
Wieczorem sprawdziłem w dzienniczku i... ostatni raz taki trening robiłem osiem tygodni temu. Dwa miesiące to dużo! Dlatego dziś kiedy tylko wybiegłem z domu od  razu postanowiłem zakończyć bieganie podbiegami he,he... Zrobiłem dyszkę na stałej codziennej trasie. Na "Bałtyku" przywitałem się dwiema sympatycznymi biegaczkami i poleciałem na "moją górkę" hi,hi... Trawa skoszona, trochę udeptana w czasie szczytu pielgrzymkowego i bardzo mokra.
W nocy temperatura spadła do dwunastu stopni i nawet w parku Lisiniec zbiorniki parowały jak garnki na kuchni he,he...
Dzisiaj obudziłem się znów o piątej, ale nie za bardzo chciało mi się zwlec z wyrka:( Od otwartego okna ciągnął chłód, a na dworze, lub jak to mawiają Krakusi hi,hi... *na polu* półmrok:( Niestety dni robią się coraz krótsze. Gdy budzę się i widzę wstające słonko to *pięty palą* he,he...
Od niedawna czy to na Bialskiej, czy nad "Adriatykiem" pokazuje się dopiero przed szóstą:( A będzie z każdym dniem jeszcze gorzej:( Nie przeszkadza mi chłód, zimno, opady deszczu, czy śniegu. Za to brak światła słonecznego mnie boli;) więc na razie korzystam z niego do woli! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13