"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 24 sierpnia 2018

jaki piątek...

                        taki świątek powiadają he,he... Jest zatem nadzieja, że w niedziele też fajnie sobie pobiegam i podobne "ząbki" tylko szersze się pojawią na wykresie;)
Jeśli pesymistyczne zapowiedzi o burzach z gradem się nie sprawdzą, bo deszcz mi nie przeszkadza hi,hi... Chciałbym w niedzielny poranek polatać na małej bieżni w Trzynastce:) Tak jak tydzień temu dwa kółka szybko i jedno wolno razy dziesięć;)
Dziś tak jak w środę dyszka na stałej trasie i seria dziesięciu przebieżek na łące przy "Bałtyku". Świetnie hasało mi się pod okiem kręcącej pętelki biegaczki hi,hi...

Oprócz biegaczki odliczyła się jeszcze Pani na trójkołowcu z białym pieskiem w koszyku hi,hi... Oraz wcześniej urodzona para - Pani i Pan przy czym jedno z Nich korzysta z balkoniku. Podziwiam takich Ludzi! Naprawdę ogromny szacun! Ilu ludziom także młodym nie chce się ruszyć tyłka:( A tu Człowiek niepełnosprawny dzień w dzień na wcale nie najrówniejszej ścieżce walczy z ograniczeniami ciała. Wielkie brawa!!! 
Ilekroć Ich widzę od razu wspominam mojego serdecznego Przyjaciela Kubę, Który porusza się na wózku. Cały czas walczy! Rehabilituje się, ćwiczy, startuje w zawodach  i wciąż wynajduje nowe wyzwania. Ostatnio zdobywał Górę Kamieńsk. Jak napisała Jego Mama: *3200m w palącym słońcu "Ciągle pod górę, ciągle z zakrętami. Droga na Górę Kamieńsk stała się symbolem, bo przypomina tę, którą osoby niepełnosprawne pokonują codziennie, w swoim życiu"
GÓRA KAMIEŃSK ZDOBYTA!!! w czasie 39 minut i 21 sekund* 
Jeszcze raz graty i brawa Kuba jeśli będziesz to czytał. Dumny jestem, że mam zaszczyt być kumplem młodego,  aczkolwiek Wielkiego Człowieka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13