"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 2 lipca 2018

lipiec...

                       zapowiada się gorący;) Mimo temperatur na razie niezbyt letnich he,he...
Już w ten czwartek ruszamy pielgrzymować biegiem od Tronu Pani Jasnogórskiej do Matki Bożej Siedmiobolesnej  w Šaštín na Słowacji:) Rano Msza św. w Kaplicy Częstochowskiej - Królowej Polski, a potem w drogę:) Dziś już drugi dzień lipca, ale pierwszy biegowy w tym miesiącu;) Jako, że tydzień "startowy" to krótko. 
Osiem kilometrów spokojnego tuptania i dziesięć stumetrowych przebieżek. Znowu jakieś manewry Straży Pożarnej na "Bałtyku", bo zjechało się kilkanaście jednostek. Zabezpieczenie miałem profesjonalne, więc latało mi się na trawce świetnie:) Szczególnie wtedy kiedy ścieżką rekreacyjną przebiegała biegaczka;) bo miałem rekord! Najlepszy czas z dziesięciu powtórzeń hi,hi... Ale to dopiero zobaczyłem jak zgrałem trening z zegarka;)
Od piątego do ósmego całe trzy dni biegania sztafetowego, więc myślę trochę kilometrów natłuczemy;) I o to chodzi he,he... Jutro tradycyjnie jak to we wtorek solidna porcja wygibasów czyt. gimnastyki. W środę pakowanie i jakieś truchty dla podtrzymania funkcji życiowych;)

2 komentarze:

  1. Gratuluję pobicia rekordu. :) Chyba padłabym, tyle biegając, tym bardziej podziwiam. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękuję:) ten rekord to taki z "przymrużeniem oka" ;) Nie biegam znów aż tak dużo. Jesteś młodą dziewczyną, więc jestem pewien, że Dałabyś spokojnie radę :) Pozdrowaśki!

      Usuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13