"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 4 lipca 2018

już...

            jutro ruszamy po Mszy św. na Jasnej Górze biegiem do Šaštín!
Podobno jak twierdzi Organizator pątnicy gotowi i flota też;)
Zostaje dziś spakować się i dobrze nastawić mentalne:) 
Ale póki co z rana jeszcze delikatny rozruch he,he... Piąteczka "z buta" i poranne pływanie w Pacyfiku" Było świetnie! 
Po "wysypie" amatorów kąpieli słonecznych i wodnych hi,hi... ostatnie chłodniejsze dni sprawiły, że na "Bałtyku" pusto i cicho:) Nawet miłośników moczenia kija z haczykiem jakoś mało;) lecz mi w to graj:)
Wczoraj wymuszona laba:(i dziś coś trudno było mi się "poderwać" do biegu:( 
To jednak normalne;) Zawsze tuż przed imprezami biegowymi wyłażą wszelkie bóle i niemoce he,he...
Jutro jak zazwyczaj adrenalinka i wszystko minie. Do tego wzajemne wsparcie biegaczy pielgrzymów oraz mam nadzieję Kibiców i już się nie mogę doczekać hi,hi...




Dzisiaj jeszcze za wczoraj;) dwa razy po czterdzieści pięć minut luzowania mięśni i stawów, czyli gimnastyka lub jak to mawiał Verdi wygibasy he,he...
Od jutra cisza radiowa;) lub jak się uda krótkie meldunki z trasy. Relacja na pewno po powrocie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13