"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 13 czerwca 2018

zaczyna...

                         się mundial i przez miesiąc wszystko będzie się  kręciło wokół piłki "kopanej" Kochałem kiedyś ten sport, ale mi przeszło he,he... Na stadionach kibolstwo i marni kopacze, Którzy zamiast ciężko trenować szpanują furami, tatuażami i fryzurami hi,hi... Do tego słabi arbitrzy i w rezultacie wyniki "z kapelusza" W bieganiu stopery mierzą czas do setnej, czy nawet tysięcznej sekundy. W piłce nożnej jak w żadnej innej dyscyplinie zwycięstwa to dzieła przypadku lub oszustwa. Gole strzelane ręką, karne przyznawane po aktorskich faulach itp. itd. Owszem interesuję się wynikami reprezentacji, miejscowych klubów, lecz już nie emocjonuję się rozgrywkami tych drużyn tak jak kiedyś. 
Przeczytałem dziś na jednym z portali wywiad z Milą. Z całego artykułu najbardziej spodobała mi się fraza: "niedzielna praca w g....o się obraca" Dedykuję ją tym co to nie mogą żyć bez otwartych w niedziele galerii he,he... A zwłaszcza pracodawcom co to za przysłowiową miskę ryżu kazaliby ludziom robić siedem dni w tygodniu:(
Na całe szczęście jest bieganie! Uspokaja, wycisza skołatane nerwy i dzięki endorfinom pozwala z dystansem podchodzić do życia:)
Dzisiaj lekkie zachmurzenie i i trochę wytchnienia od upałów, bo temperatura w granicach dwudziestu stopni plus. 
Miało być co innego;) A wyszło spokojne bieganie po stałej codziennej trasie i seria dziesięciu przebieżek na mojej "łączce" w parku Lisiniec:)
Po niedzielnej połówce w Grodzisku, poniedziałkowej wolnej szesnastce i wczorajszej gimnastyce noga jak to się mówi "podawała" hi,hi... Latało mi się dziś świetnie. W dodatku dwóch Gości siedzących poniżej na ławeczce przy ścieżce rekreacyjnej "łapało" mi czasy he,he... Co kończyłem szybszy odcinek to spoglądali na zegarek i coś tam dyskutowali;) Korciło mnie nawet zapytać "trenerów" czy aby nie za wolno? 
W sumie wylotałem trzynastego trzynaście kilometrów;) I przyznaje "bez bicia" jeszcze było mi mało;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13