"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 11 czerwca 2018

Bardziej...

                     zmęczyła mnie i psychicznie zmasakrowała wczorajsza podróż powrotna TLK niż kapitalna połówka w Grodzisku. Ponad godzinę opóźniony odjazd podstawionego pociągu z powodu... oczekiwania na maszynistę:( W nieklimatyzowanym składzie duchota, gorąco i pani powtarzająca co chwila wkurzające: "pociąg do Krakowa odjedzie z peronu 4a". Kpina w biały dzień! Nic się nie zmieniło. Nadal pasażerowie traktowani są jak bydło. 
Tak wiem, można iść do konduktora pobrać zaświadczenie o opóźnieniu. Po dojeździe udać się na dworzec wypełnić formularz reklamacji i czekać na zwrot marnych kilkunastu złotych. Tylko Kto ma czas i nerwy za tym chodzić. Większość po dojechaniu na miejsce "macha" na to ręką i dlatego olewanie podróżnych trwa nadal i będzie trwało:(
"Na nerwy" nie ma nic lepszego niż bieganie he,he... Miało dziś być krótkie po-startowe roztruchtanie, lecz z nerw nabiegałem ponad dziesięć mil hi,hi... 

Miało być jeszcze regeneracyjne pływanie w "Pacyfiku" Niestety wczoraj przed biegiem dość głęboko przeciąłem palec:( Na szczęście nie środkowy;) I dzisiaj nie chciałem go zapaprać.
Wolno na spokojnie odwiedziłem Aleje Brzozową. Potem jeszcze park Lisiniec, gdzie spotkałem na treningu biegowym ks. Proboszcza mojej parafii:) Fajnie było! Po niedzielnym szybszym przebieraniu nogami szesnaście kilometrów na luzie to znakomite przywrócenie "ustawień fabrycznych" he,he...   
Jutro solidna porcja gimnastyki, także rozciągającej, bo wczoraj się trochę zdeptałem;)      

5 komentarzy:

  1. Grodzisk ,Słowak I wszystko JASNE !!!!!
    Było super tak jak super jest nasz rodzinny TEAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam jak widzę nasz Team na fotach to serce mi się raduję :) Nawet nie wiesz jak się cieszę, ze mogę być w Takiej Drużynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem że najpierw trzeba chcieć biegać! Ale też wiem że to TY jesteś ogromnym motorem napędowym tego TEAM u Młodziaku !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To dzięki Wam! Bo jak już mówiłem wśród młodych nie czuję, że nadciąga sześćdziesiątka;))

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaki to problem 😜60 70. 80. Itd to tylko cyfry 😎🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♂️😡

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13