"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 6 czerwca 2018

Światowy...

                                  Dzień Biegania dzisiaj he,he...
Prawdę mówiąc świętuję codziennie, a nawet nieraz dwa razy dziennie hi,hi...
Ale jak oficjalny biegania to "grzechem" byłoby się nie przyłączyć takiego wydarzenia;) 
Wczoraj jedynie trójka z "buta" dobiegu na pływanie, a później cotygodniowa gimnastyka. Dziś wyjście na *świątalny* trening już przed szóstą:) Najpierw spokojna dwójka na obudzenie i rozruszanie he,he... Potem dziesięć przebieżek i powrót przez podbieg na Kordeckiego;) Który mnie znów "zamulił", więc na koniec jeszcze pięć krótkich pod domem hi,hi... coby żwawość przywrócić;) 
W sumie wyszło osiem kilometrów. Po bieganiu zapodałem znajomym o dzisiejszym święcie i  zaraz odezwała się Beata: "przekonałeś mnie! idę pobiegać po pracy" Następnie Jakub zaczął kusić wieczornym dreptaniem. Cóż uległem he,he... i poranne bieganie przy rześkim powietrzu i temperaturze +10 nie było moim ostatnim "słowem" tego dnia hi,hi... 
Ostatnie noce były bardzo ciepłe ponad piętnaście stopni plus, więc dzisiejsze ochłodzenie to szok termiczny;) Ale za to biegało mi się  rankiem rewelacyjnie:) 
Taka aura marzy mi się w niedzielę w Grodzisku, lecz synoptycy już wieszczą czarny scenariusz trzydziestostopniowe upały:( Na co Orgowie zapowiadają piętnaście kurtyn wodnych, a tzn. będziemy biegać w deszczu hi,hi... 
Zacząłem dzień bieganiem i zakończyłem. A co jak święto to święto! 
Wieczorkiem z Kubą zrobiłem jeszcze sześć kilometrów z krótkimi przyśpieszeniami. Można powiedzieć Dzień Biegania czciłem od rana do wieczora he,he... 
Poranno - wieczorna czternastka była fantastyczna:) Poniekąd dzięki synowi Markowi, który z racji święta biegowego zrobił nam wieczorną sesję foto - Dziękujemy!!!
album foto Marek Tęcza

1 komentarz:

  1. Bieganie to przede wszystkim fajna zabawa i czas spędzony z korzyścią.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13