"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 18 czerwca 2018

dwudziecha...

                        na dobry początek nowego tygodnia. A co Kto biegaczowi zabroni?! he,he... Trasa podobna jak w sobotę: Aleja Brzozowa, Lasek Wilka, bialskie pola. Tylko trochę zmodyfikowana i zakręcona;) Po pierwszej pętli za sanktuarium Krwi Chrystusa zacząłem kombinować hi,hi... I na drugiej poleciałem "slalomem" poprzecznymi dróżkami między Bufallo, a Zakopiańską.
W drodze powrotnej "popracowałem" jeszcze na Bialskiej w plenerowej siłowni i poleciałem na "Bałtyk" się wykapać. Niby słońce nie praży, bo co rusz chowa się za chmurkami. Lecz przy temperaturze +25 duchota niesamowita:( Przydałby się orzeźwiający deszczyk:) W lesie i na polach sucho "jak pieprz"
Tempo ekonomiczne;) na luzie, czyli tzw. spokojne udeptywanie ścieżek:) Za to pływanie w "Pacyfiku" rewelacyjne! woda mokra i w porównaniu z temperaturą powietrza chłodna, więc po dziewiętnastu kilometrach świetna regeneracja i odpoczynek:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13