"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 16 czerwca 2018

"sobota...

                          panie Tomku trzeba sobie zrobić wolne i odpocząć". Takimi słowami powitał mnie po bieganiu z balkonu sąsiad, mój imiennik zresztą he,he... Odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że "łikend" to właśnie najlepszy czas na bieganie i odpoczynek. Widząc papierosa  w Jego ręku dodałem jeszcze: z bieganiem jak z paleniem chcę się nie zależnie od pory dnia i daty w kalendarzu hi,hi... A nie lepiej zapalić sobie fajeczkę? kusił;) 
Nie dałem się mówiąc: rzuciłem fajki dwadzieścia lat temu i zamieniłem na nałóg biegania:) I bardzo dobrze pochwaliła mnie sąsiadka patrząc na Niego z wyrzutem he,he...
Rano nie było jak pobiegać:( Jedynie udało mi się trzy kilometry przemaszerować po świeże bułeczki i z powrotem;)
Potem obowiązki, ale zaczęły mnie pięty "palić" bo syn Kuba pochwalił się, że w Oświęcimiu zrobił piątkę w 22 minuty i wygrał ze szwagrem hi,hi... Na dodatek Adam  zmotywował mnie wysyłając mobilizujący wpis  blogera, Którego  już jakiś czas obserwuje
Kręciłem się po "chałpie jak Żyd po pustym sklepie" i wreszcie mówię do MLP idę na godzinkę, trochę się *kulnę* hi,hi... Z godzinki zrobiło się osiemdziesiąt minut, czyli nic wielkiego - spóźnienie studenckie;)
Odwiedziłem Aleje Brzozową, Lasek Wilka, bialskie pola i wyszło trzynaście kilometrów:)
W całym tygodniu w pięciu wyjściach sześćdziesiąt dwa i w ten sposób w drugą połowę miesiąca wchodzę ze stu czterdziestoma kilometrami na liczniku. Jutro czerwona kartka, więc będę dzień święty święcił i odpoczywał wg zaleceń Pana Tomka he,he... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13