"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 18 maja 2018

po rozgrzewce...

                                     z Wiktorką he,he... kawa i mówię do MLP wychodzi słoneczko, więc może się trochę kulnę? A leć odparła jak zawsze;) Zanim się ubrałem przyszła chmura i MLP powiada znowu Cię zmoczy jak ostatnio. No to co z cukru nie jestem hi,hi... Wybiegłem i nie zrobiłem nawet kilometra jak zaczęło padać. Myślę wykrakała;) Ale dobrze! Majowy deszczyk, delikatny i ciepły, bo temperatura powietrza plus szesnaście, czyli to co lubię najbardziej he,he... Nie kurzy się, jest czym oddychać i ciuchy "na krótko:)
Obleciałem "Bałtyk" i stała trasę. Chciałem wolno, żeby delektować się fajnym bieganiem, ale po wczorajszych przebieżkach coś mnie "goniło" i wyszedł bieg z narastającą prędkością;) Takie bieganie jest rewelacyjne. Może miejscami tylko trochę za dużo kałuż, lecz to mi też nie przeszkadza. Zresztą jak to Ktoś powiedział najgorsze pierwsze chlupnięcie w kałużę, a potem to już wszystko jedno hi,hi...
Świetnie było! A po przebiegnięciu dychy w domu okazało się z endo, że prawie w tym samym czasie biegała Edytka z Kubą - Brawo!!! Napisała nawet potem w komentarzu telepatia Tatku he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13