"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 17 maja 2018

pada...

                          pada, pada... Po okresie letnim w czasie wiosennym nastała pora deszczowa he,he... Ogrodnicy i Zimna Zośka w tym roku nie przynieśli szczególnego ochłodzenia. Teraz też mimo opadów aura jest typowo biegowa:) z temperaturą około trzynastu;) w porywach do piętnastu stopni.
Po wczorajszym udeptywaniu ścieżek w bialskich polach dziś "Bałtyk" i seria dziesięciu przebieżek dla odmulenia po niedzielnej połówce w Białymstoku he,he... Po dwuipółkilometrowej rozgrzewce. Początkowo biegało mi się szybsze odcinki trudno, lecz z każdym następnym było już tylko lepiej hi,hi... Pogoda wymarzona, więc biegało mi się super:) I dlatego wróciłem naokoło;) 
W sumie na liczniku dziennym prawie dziewięć kilometrów. A powiedziałem Kubie, że jak wyjdę to na krótko, najwyżej na piątkę he,he...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13