"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 16 maja 2018

Adam...

                                napisał niedawno: "biegasz maratony, więc jesteś w wieku maratońskim - 42 lata" he,he... Pewnie dzięki bieganiu i świetnemu towarzystwu Innych biegaczy szczególnie, Tych rodzinnych;) 
Fakt, że nie traktują mnie jak dziadka hi,hi... i wspólnie dobrze się bawimy daje mi poczucie jakbyśmy byli równolatkami. W tej sympatycznej Gromadzie jakoś nie czuję upływu czasu, a nawet wręcz odwrotnie wśród Nich czuje się jakby lat mi ubyło he,he... 
Mam nadzieję, że w druga stronę też jest podobnie:) Staram się nie naprzykrzać młodzieży i przypadkiem nie być gderliwym, zgorzkniałym ramolem hi,hi... 
Miło się czyta: "Nigdy nie czułem się biegnąc z Tobą jakbym biegł z kimś starszym od siebie"
Po wczorajszej gimnastyce dziś wypad na Bialską zwaną Aleją Brzozową. Potem przez Lasek Wilka i bialskie pola kierunek Biała. Następnie w prawo do boiska Orła Kiedrzyn i Zakopiańską do Buffalo. Po czym Bialską powrót do domu. W sumie dwanaście kilometrów przy rewelacyjnej pogodzie:) Pochmurno, wilgotno i trzynaście kresek powyżej zera na termometrze. Super! Kapitalne jest takie bieganie! Ptaki po deszczu świergoczą w konarach drzew i tylko szkoda, że nie można "nagrać" zapachów świeżego, rześkiego powietrza, ziemi, igliwia i... grzybni
ćwierkolenie do posłuchania przy pogłoszonym głośniku;)
Dzisiaj też testowałem bezrękawnik firmy na B;)
Prezent od Edytki i Kuby. Jeszcze raz w tym miejscu serdecznie Im dziękuję, bo jest rewelacyjny:) 
Kuba ma podobny oraz koszulkę z rękawkiem i zimową z długim. Jest zachwycony i robi tej firmie niezłą propagandę he,he...
Żartowałem nawet, że powinni Mu płacić za reklamę hi,hi... Albo chociaż jakąś gratyfikacje w naturze sprezentować;)

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13