"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 29 maja 2018

mało mi...

                          było po wczorajszej wieczornej szóstce w towarzystwie dzieciaków he,he... Dlatego osiem godzin później wypad z łóżka i hajda;) Miałem tylko potuptać nad "Pacyfik" i popływać, lecz piety "paliły" hi,hi... W sumie wyszło znów sześć kilometrów, ale pobiegłem od drogiej strony.
Mimo wczesnej pory pod "brzózkami" amatorów porannej kąpieli razem ze mną czterech, w tym Morsów trzech he,he...
Fajnie, że coraz więcej osób morsujących nie kończy sezonu z nadejściem wiosny:) 
Bieganie o poranku przy panujących obecnie upałach jest fantastyczne. Najlepiej oddają to słowa autora biegowego bloga On The Move na który trafiłem z polecenia Adama - dzięki. Cytuję Chrisa: "Ogień, radość, haj mnie niesie!Żadne alko- witaminy, to są czyste endorfiny!" hi,hi... 
Bardzo podoba mi się Jego entuzjastyczne podejście do biegania:) 
Oraz sympatyczne witanie się: "Dzieeeń Dobry biegowi wariaci!" he,he...
Ale żeby to czuć i zrozumieć trzeba mieć tę pasję i autentycznie być fanem biegania:)




Wielu ludziom trudno nas biegowych wariatów zrozumieć hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13