"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 2 maja 2018

Flaga...

                          Państwowa święta nie potrzebuje. Ale na codzień tak jak Godłu winni Jej jesteśmy należyty szacunek! 
Widzę nieraz flagi brudne, postrzępione i o zgrozo na budynkach użyteczności publicznej:( Albo biało czerwone "sztandary" z wypisanymi hasłami politycznymi na wiecach. Tudzież na imprezach sportowych z nazwami miast, tekstami dopingującymi itp. Ech! Nasi Przodkowie nierzadko życie oddawali za Barwy Narodowe i Orła Białego!
Tylko patrzeć jak co niektórzy wzorem Jankesów będą szyć biało-czerwone majtki:( Ale Amerykanie to jest specyficzna nacja i niekoniecznie musimy papugować pomysły zza oceanu. Powinniśmy kultywować własne, dobre, sprawdzone tradycje. 
Memy, kawały, skecze... Nie rozumiem jak można żartować ze świętości? Mogę sobie "robić jaja" z siebie, lecz mam taką zasadę: nigdy nie kpię z Boga, Ojczyzny i Rodziców.

Dzisiaj trochę "dokręcania śrubki" he,he... A więc obieg stałej codziennej trasy i dziesięć podbiegów na polu namiotowym Jasnej Góry. W rezultacie czternastka na liczniku:) Pogoda z rana wreszcie "do biegania" hi,hi... Plus trzynaście na termometrze, lekki wietrzyk i pokropujący deszczyk - super!
Po drodze spotkałem naszego Proboszcza, Który gdy mnie zauważył, a ja Jego nie:( przez otwarte okno w samochodzie krzyknął *Szczęść Boże* 
No proszę biegacz biegacza zawsze podniesie na duchu;)
Wcześniej natknąłem się na kolegę swego czasu biegacza ściganta. Na przywitanie rzucił mi: "tete ty cały czas biegasz? A Ten co ze mną robił życiówki na maratonie już nie biega, Tamten nie żyje. Paru Innych choruje, a jeszcze kilku wspólnych znajomych nie ma czasu na treningi"  
Cóż odpowiedziałem zgodnie z prawdą - wolno dreptam sobie, bo ja nie dla wyników biegam tylko dla siebie i dla samego biegania he,he...
Oczywiście wiem, że na każdego przyjdzie czas, ale stare porzekadło mówi "wolniej jedziesz dalej zajedziesz" hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13