"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 13 kwietnia 2018

trzynastka...

                                       mówią pechowa, a mnie w końcówce  dzisiejszego biegania przydarzyła się śmieszna sytuacja hi,hi... Wracając Kordeckiego od "Bałtyku" przed rondem na Kingi wyprzedziło mnie dwóch kolesi na rowerach. Jeden z prawej, drugi z lewej i kiedy już byli przede mną jak na komendę obejrzeli się. Ich lekceważące miny zdawały się mówić: co ty dziadek tu robisz z tym  świńskim truchtem he,he... 
Z tym, że zaraz za skrzyżowaniem zaczyna się długi podbieg aż prawie do Kantego. A ja lubię "atakować" górki;) Mijając kościół Miłosierdzia obejrzeli się ponownie i usłyszałem chrzęst przerzutek. Przy Elżbiety pocisnęli w pedały! Kręcą, kręcą, kręcą, ale jadą wolno:( Jolanty, a ja siedzę już Im na "kółku" he,he... I zaraz biorę się do wyprzedzania pakując się miedzy Nich hi,hi... Miny chłopaków bezcenne hi,hi... 
Za Kantego z górki, więc mnie znów wyprzedzili. Wyciągnęli ręce w bok jakby chcieli mnie zatrzymać;) Ale i tak kulturalne  Synki, bo inni to pokazaliby staremu środkowy palec he,he...
Dziś przed jutrzejszym startem krótki rozruch. Spokojne sześć kilometrów. Wolno napawając oczy, nos i uszy oznakami wiosny;) W parku Lisiniec dużo już pachnącego kwiecia i kapitalne ćwierkotanie ptaków:) Uwielbiam tę cudowną porę roku, kiedy przyroda budzi się do życia. Pojawiają się pączki na gałęziach drzew i tylko brakuje spokojnego deszczyku. Spłukałby po zimie kurz i wszystko dookoła szybko by się zazieleniło:) 
   

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13