"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 11 kwietnia 2018

popieram...

                                     bojkot fejsbuka, bo wkurza mnie coraz bardziej:( Nawet zastanawiam się nad zamknięciem mojego konta. Po ostatnich "innowacjach" nie wyświetla wszystkiego co publikują moi znajomi, nie można przeczytać wszystkich komentarzy itd. itd. W dodatku ciągle chce nowych uprawnień i aktualizacji danych:(  

Dzisiaj przed sobotnim startem zrezygnowałem z podbiegów na rzecz przebieżek;) Czyli z środy zrobiłem piątek he,he...
Najpierw dziewiątka na stałej przydomowej trasie, potem przebieżki, na koniec powrót i schłodzenie:) W sumie wyszła fajna trzynastka, chociaż planowałem dychę;) 
Z początku kolanko coś szwankowało, ale w trakcie mu przeszło, więc "motywacji" do szybszego powrotu nie było hi,hi... Starty na horyzoncie. Najbliższy w Brzegu w sobotę. Później za tydzień Cracovia no to się buntuje he,he... Organizm to cwana "bestia" czuje i mu się niechce, ale tłumaczę: startowe po opłacane, a tzn. nie ma wyjścia - lecimy!
😜👍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13