"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 20 kwietnia 2018

maratoński...


                               drink (zakwas z buraków z sokiem jabłkowym:)
Za zdrowie naszego Pierwszaka! Powodzenie na trasie, pomyślny debiut i resztę team_u oczywiście też he,he...
Własny zakwas plus sok jabłkowy jest rewelacyjny:) 
Pycha! w dodatku świetne "paliwo" Polecam:)
Jeszcze tylko sobota i pojutrze co niektórzy powiedzą sobie: "nadeszła  moja chwila prawdy" hi,hi... 
Po jakimś maratonie dziennikarz prowadził wywiad  z zawodnikiem z czołówki i tytułował Go bohaterem;) 
Na co Ten odpowiedział mniej więcej tak: "ja bohater? Proszę Pana w dwie godziny z minutami biegłem. Teraz siedzę, piję zimne piwo i robią mi zimne okłady na nogi. A bohaterowie jeszcze biegną. Będą po pięć, sześć godzin na trasie. To są bohaterowie". 
No tak podobno skromność jest cechą Mistrzów!
W tym tygodniu kilometrów siedem, sześć i pięć, czyli jedynie na razie hi,hi... osiemnaście. 
Dziś w godzinie niedzielnego startu o 9:00 z Kubą spokojny, krótki pięciokilometrowy rozruch he,he... 
Temat dreptanych pogaduch, a jakże by inaczej *niedzielna wycieczka biegowa po Krakowie* hi,hi... 
Ostatnio znów po bieganiu zagadnął mnie sąsiad: "a ile dzisiaj, a czemu tak dużo i czy jadę gdzieś na zawody". Odpowiedziałem zgodnie z prawdą: jedziemy na maraton. Na co On: "a na ile jest ten maraton?" he,he... Uwielbiam takie pytania;( Oraz te "na ile biegniesz?" Zawsze odpowiadam: na czterdzieści dwa kilometry sto dziewięćdziesiąt pięć metrów hi,hi... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13