"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 22 stycznia 2018

na drugiej...

                          "zmianie" he,he... Z Jakubem zrobiliśmy prawie dziewięciokilometrową pętle:) Tym sposobem, żeby nie było, że jestem skąpy hi,hi... dzisiejszy dystans dedykowany Wiktorii wzrósł do dwudziestu sześciu kilometrów;)
To był dobry dzień:) prawdziwie świąteczny he,he... Udało się zrobić dwa treningi w jednym dniu i fajny kilometraż;) Teraz wieczorem temperatura spadła już do -5, lecz ubrałem się na szczęście nieco cieplej niż rano. Dreptane pogaduchy zaliczone, grzane wino też he,he... więc powinno się dobrze spać;) 
Widać jak się trochę pomoże to życzenia Adama: "Jest poniedziałek więc... 🍉🍏🍊🍒🍇 tygodnia życzę mentorowi 😀😀" się spełniają hi,hi... Tylko trzeba pamiętać, że "Meta nie start mówi co Kto wart" he,he...                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13