"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 22 stycznia 2018

WIKTORII...

                                naszej kochanej Wnusi dedykuję moje dzisiejsze bieganie:)
Dziękuję Bogu za te wszystkie fantastyczne chwile których dane było mi doświadczyć z Tą maleńką Istotą. Począwszy od nerwowych momentów w szpitalu kiedy oczekiwaliśmy Jej przyjścia na świat aż do tej pory.
Dzięki Tej małej Dziewczynce jestem dziadkiem chociaż niektórzy twierdzą, że tylko mężem babci hi,hi... 
Mogę dzisiaj świętować i być dumny z kapitalnej Wnusi he,he... Zawładnęła moim sercem i przyznaję "zwariowałem" na punkcie Tej malutkiej blondyneczki;) Mógłbym dla Wiktorki  pobiec na koniec świata:) a nie tylko skromne dziś siedemnaście kilometrów hi,hi...
Wdzięczny jestem Stwórcy, że mogłem być prawie codziennie w tym pierwszy okresie życia Wiktorci przy Niej. Opiekować się moją kochaną *Żabką" i widzieć jak się przemienia z dzieciątka w przedszkolaczka:)
Doceniam status bycia dziadkiem, bo nie wszyscy mogą dostąpić tego zaszczytu:( Dlatego modlę się do Boga Wszechmogącego o potrzebne łaski dla Wiktorii i proszę Panią Jasnogórską, aby otoczyła Ją płaszczem swej matczynej opieki.
W przyszłości szkoda, że nie za moich czasów:(chociaż jakbym się bardzo "zawziął" hi,hi...) Kiedy nasza Wnuczka stanie się piękną, cudowną Kobietą:) Może nie zapomni zwariowanego dziadka?? "uzależnionego" biegacza i zimnolubnego Morsa he,he...
Ja do dziś pamiętam słowa Mojego Dziadka Jana, Który mówił mi: "pamiętaj Tomuś, rób wszystko tak, żebyś się nie wstydził pod tym podpisać!"
Z Wiki bawimy się, biegamy:) "gadamy" przez telefon hi,hi... czasem rozrabiamy;) Staram się przekazać Jej jak najwięcej. I każda chwila jest dla mnie  bezcenna:)
Niewiarygodne jakiego "kopa" daje taki malutki człowiek he,he... Gdy przychodzi podaje rączkę i mówi: *dziadzia choć* :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13