"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 8 grudnia 2017

pierwsza...

                 dycha po tegorocznym roztrenowaniu, czyli "powrót" do świata żywych he,he... Trochę asfaltu, bruku, dróg gruntowych, lecz najfajniejsze to ścieżki na obrzeżach paku Lisiniec. Te krosowe z błockiem, kałużami, powalonymi drzewami mówiąc prosto po wertepach hi,hi...
W międzyczasie "wizytacja" naszego niedawnego morsowiska gdzie roboty mimo niesprzyjającej aury idą "pełna parą"
Bardzo jestem ciekaw efektów. Szczególnie ważnych tych dla nas Foczek i Morsów. Czy wrócimy nad "Adriatyk"? Zobaczymy całość ma być gotowa na lato 2018, więc gdyby nawet był "poślizg" to nam to lotto he,he...
Świetnie mi się tuptało! Drobny deszczyk kropił, ale przy +5 to pikuś. Parę razy zaliczyłem "poślizg kontrolowany", bo wziąłem nie te buty hi,hi... Na szczęście obyło się bez "gleby" chociaż niewiele brakło;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13