"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 11 sierpnia 2017

z kaczkami...


                               dziś popływałem hi,hi...
Po nocnych burzach i deszczu poranek iście biegowy;) Znośna temperatura he,he... tylko kilka kresek ponad dwadzieścia plus;) Wilgotne, świeże powietrze trochę wytchnienia po wczorajszym afrykańskim upale. Żeby wykorzystać sprzyjające warunki wyjście z domu punkt szósta:) Dwie pętle ścieżką rekreacyjną w parku Lisiniec i plum... 
Woda cieplutka w miejscach gdzie nawet w ciągu dnia nie docierają promienie słoneczne mgiełka pary:)) Świetny widok, można powiedzieć bajkowy.
Dziś fifty fifty półgodzinki biegania i tyle samo pływania w "Adriatyku".
Z tym, że "z buta" zrobiłem sześć kilometrów, a w wodzie? hm... Nie wiem, nie mam odwagi zamoczyć garmka:( Niby ponoć wodoszczelny, ale timex też miał być he,he... a potem szybki nie szło odparować:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13