"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 12 sierpnia 2017

nawet...

                  w bialskich polach było dziś słychać śpiewy pielgrzymów. W kierunku Białej leciałem dzisiaj wyjątkowo "pod prąd" czyli Zakopiańską, a po nawrocie wracałem Buffalo i wtedy już głosy pielgrzymki przebrzmiały. Natknąłem się jedynie na pojazdy zabezpieczenia technicznego z tablicami rejestracyjnymi GD. 
W rejonie Jasnej Góry robi się tłoczno, ale nic dziwnego mamy "długi weekend", a we wtorek piętnastego Uroczystość Wniebowzięcia NMP 
Codziennie wchodzą pielgrzymki z całej Polski, lecz zawsze apogeum jest czternastego kiedy wkracza warszawska.
Gorący czas nastał i trzeba będzie wybiegać z jasnogórskiego wzgórza, żeby nie trenować slalomu między pątnikami he,he...
Dziś planowałem poranne bieganie. Wstałem o piątej trzydzieści. Niestety jak zacząłem się szykować przyszły burze i deszcz. Opadów się nie boję, z cukru nie jestem! No, ale z piorunami wolę nie spoufalać;) Może gdybym miał biegać po mieście, gdzie można się schronić to bym się odważył. W polach i Lasku Wilka wolałem nie ryzykować. "Co ma wisieć nie utonie" odczekałem, zrobiłem "rejony" czyt. porządki i w samo południe wystartowałem jak pies spuszczony z łańcucha hi,hi... 
Udeptałem dwie pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa. Poćwiczyłem na plenerowej siłowni w Alei Brzozowej i podreptałem sprawdzić wodę w "Pacyfiku";)
Chociaż czas mnie gonił (a raczej żona;) to zaliczyłem krótkie pływanie he,he.... 
W sumie zrobiłem osiemnaście kilometrów. Garmek "oszukał mnie prawie na dwa kilometry, bo wyłączył się "pod brzózkami:( Na liczniku tygodniowym szóstka z przodu:) I oby tak dalej :)) Gęba się cha cha...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13