"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 29 sierpnia 2017

pływania...

                     pół godzinki w "Adriatyku" i tylko dwa okrążenia ścieżką rekreacyjną na "Bałtyku" z buta 6km;)
Po wczorajszych dwóch treningach biegowych: rano 12km, wieczorem 8 dziś kąpiel regeneracyjna przy temperaturze powietrza +10:)
W trakcie biegania dwa ciekawe spotkania. Najpierw gdy minąłem starszą panią usłyszałem za sobą: "wariacje jakieś, nawet stare chłopy biegają" i coś tam jeszcze he,he...
Później przez chwilkę pogadałem z Proboszczem mojej parafii, Który w tegorocznym Maratonie Warszawskim zadebiutuje na królewskim dystansie:) Ciesze się i będę Mu kibicował z całego serca:) Tym bardziej, że startuje dla pah i zobowiązał się za każdą wpłaconą złotówkę odmówić Zdrowaśkę na maratonie. Będzie musiał się chyba za bardzo nie spieszyć, żeby zdążyć hi,hi... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13