"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 18 sierpnia 2017

pobiegałem...

                       dziewięć kilometrów. Popływałem nawet więcej niż zwykle. 
Dziś jednak szybsze przebieranie nogami nie przyniosło mi tej olbrzymiej radochy jak zawsze. 
Wczorajszy zamach w Barcelonie bardzo mnie przygnębił. Nie tak dawno byli tam nasi bliscy. Aż strach pomyśleć gdyby ta tragedia miała tam wtedy miejsce. 
Już któryś raz ginie tak wielu ludzi, ranni cierpią i nikt z decydentów nic nie robi. Ale Ich to nie dotyczy, mają ochronę, a zwykłych ludzi za nic:( 
W dodatku media mnie porażają. Dziennikarka raczej hiena nie obrażając tego zwierzęcia biega z mikrofonem po miejscu zamachu gdzie kilkanaście godzin wcześniej zamordowano niewinnych ludzi, w tym dzieci i przekonuje, że: "nic się nie zmieniło. Tłumy na głównej ulicy. Ludzie dziarsko maszerują deptakiem, odwiedzają pobliskie restauracje, kawiarnie. Tylko taśmy policyjne wskazują gdzie odbywała się akcja. Wszystko posprzątane Stolica Katalonii żyje normalnie. Zaraz zapytamy mieszkańców..." 
Jak to słuchałem myślałem, że mnie ....... trafi! Ciekawe, czy gdyby w tym zamachu zamordowano Jej bliskiego też mówiła by że nic się nie zmieniło?! Czemu nie zapyta cierpiących w szpitalu, albo rodzin osób zamordowanych czy nic się nie zmieniło!!! Jaki niewyobrażalny ból musi trawić rodziny Ofiar!!! Nikt normalny nie może przejść na drugi dzień do porządku dziennego nad taką tragedią! Owszem niektórzy politycy otwarcie twierdzą, że musimy się przyzwyczaić do takich wydarzeń???!!! Czy dlatego więc media szerzą znieczulicę? Żadnego współczucia, całkowity brak empatii. Solidarność owszem na pokaz:( Bo w dobrym tonie znów przysłonić po raz enty zdjęcie profilowe barwami kraju dotkniętego terroryzmem. Krew jeszcze dobrze nie zaschła, poszkodowani cierpią męki, ale jest news:( W mediach jak papugi na okrągło to samo, mielą, mielą jęzorami, aż chwilami jak ta pożal się Boże redaktorka sami nie wiedza jakie gadają bzdury. Aż chciałoby się zawołać "Ciszej nad tymi trumnami"!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13