"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 9 sierpnia 2017

odwrotnie...

                         niż zwykle dzisiaj najpierw marsz (2,5km;) po świeże bułeczki he,he... a potem dwunastka biegiem po stałej trasie w okolicach "Bałtyku" Świetnie biegało mi się o poranku, bo temperatura tylko +20. Według synoptyków w naszym rejonie przewidywana na dziś jest trzydziestka powyżej zera, a jutro  nawet jeszcze kilka kresek więcej:(
Walczę co prawda z ostrogą, lecz na szczęście daje pobiegać hi,hi... 
Spokojna dycha potem pływanie i powrót w mokrych ciuchach przy takiej aurze jest super hi,hi...

Bieganie daje mi masę radochy:)) Jest czymś więcej niż tylko uzależnieniem... Pasją życia, która stale wyzwala we mnie pozytywne emocje. Dlatego kiedy przeczytałem o pseudo biegaczu, a raczej degeneracie co na londyńskim moście przewrócił kobietę pod jadący autobus nie mogę wyjść z szoku jak taki zwyrodnialec może być jednym z nas:( Straszne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13