"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


wtorek, 8 sierpnia 2017

no właśnie...


dlatego za radą znajomego fizjoterapeuty postanowiłem się "wyrolować" hi,hi... 
Zauważyłem w mediach modę na rolowanie;) ale jakoś do tej pory nie miałem przekonania. Jednak skoro "Cudotwórca" twierdzi, że działa to mus spróbować:)
Na necie porad wskazówek co nie miara:(  
I jak zawsze nie wiadomo kto mówi prawdę, a kto bajer pociska he,he...
Zrobiłem dzisiaj pierwsza sesję i przyznaję coś w tym musi być:) Chyba jak zawsze zacznę żałować, że zacząłem tak późno hi,hi...
Dziś z rana tylko szóstka, bo staram się mój tygodniowy program biegowy co nieco przekonstruować he,he... 
Tak więc z rana bieganie po "Bałtyku" i w miedzy czasie pływanie w "Adriatyku" W sumie to "letnie morsowanie" bo woda cieplejsza niż powietrze +15 he,he... Na koniec bieg, bo przecież trzeba wrócić;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13