"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 14 sierpnia 2017

już po...

                 niedzielnym labowaniu;) Wyjście z rana po bułki, a tam w sklepie kolejki jak za peerelu he,he... Wszędzie pełno pątników i cały czas wchodzą kolejne pielgrzymki. Podobają mi się te rozentuzjazmowane, rozśpiewane tłumy:) Podziwiam pielgrzymów za Ich trud. Niestety coraz częściej "goście" nie zachowują się jak Goście:( Kiedy pojechaliśmy nad morze długo szukaliśmy miejsca gdzie można zaparkować auto. U nas coraz więcej przyjezdnych czuje się jak "święte krowy" Nie ważne zakaz, trawnik, wjazd do bramy. Nie rozumiem jak można postawić samochód zajmując całą szerokość chodnika!?  Trochę w tym winy naszych służb porządkowych! Wiem, większość przybywa z intencjami, pomodlić się i "załadować duchowy akumulator":) Jednak z roku na rok rośnie liczba pielgrzymów turystów, Którzy traktują pielgrzymkę jak obóz wędrowny. Przybywają odwiedzają sklep ze "szklanymi pamiątkami" hi,hi... zamiast Kaplicę:( "Nawadniają się" i tak zawzięcie czytają "te książki" nie mające nic wspólnego z Ewangelią, że spać nie można w nocy;) Nie czekają na jutrzejszą Uroczystość, lecz od razu wyjeżdżają:( 
Dlatego w tych dniach "uciekam" jak najdalej od jasnogórskiego wzgórza:(
Dziś przemknąłem chyłkiem na Bałtyk he,he... Zrobiłem rekonesans;) Potem jeszcze obleciałem stała trasę poza parkiem i wróciłem na kąpiel w deszczu hi,hi... Popływałem, bo przecież w wodzie się nie zmoknie i wróciłem do "wrzącego tygla" z rzeszami ludzi, ogromem spalin i niecodziennym hałasem. Dobrze, że jedenaście kilometrów podniosło mi poziom endorfin do takiego stopnia kiedy nic nie jest w stanie mnie wyprowadzić z równowagi;) Byle do środy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13