"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 3 sierpnia 2017

Młoda...

                          masażystka:) Współpracownica Przemka "poznęcała się" wczoraj nad dziadkiem he,he... I wcale to nie był masaż erotyczny, chyba, że sado hi,hi... bo cudownie "zmasakrowała" mi pośladek oraz łydkę;) Aż mi zagłuszyło ból ostrogi piętowej:) Malutka Dziewczyna, lecz niesłychanie silna i widać zna się na rzeczy. Dziękuję jak nie wiem co! 
Dziś wieczorkiem nóżka podawała jak powinna, Pozwalała przyśpieszyć nie było spięcia półdupka ograniczającego wykrok nogi. Żałuję, że zwlekałem i nie poszedłem do "Cudotwórcy" jeszcze przed wyjazdem nad morze:(
Nabiegałem dychę w tłumie, bo na "Bałtyku" tłok jak w Alejach w szczycie pielgrzymkowym he,he...
Pochmurno i parę kropel deszczu, ale przy temperaturze +30 o osiemnastej to raczej aura nie na bieganie. Mnie jednak po wczorajszym zabiegu fizjoterapii biegało się rewelacyjnie:) 
Oczywiście na koniec pływanie w "Pacyfiku" w ramach "letniego morsowani" bo woda ciepła jak zupa hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13