"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 1 lipca 2017

nie chciało mi...

się rano wyleźć z pościeli hi,hi... Obudziłem się o piątej:) pół godziny przed budzikiem i pomyślałem za wcześnie.  Drugi raz próbowałem uwolnić się z objęć Orfeusza kwadrans później, lecz coś szeptało mi jeszcze piętnaście minut. Na dobre obudziłem się tuż przed dzwonkiem zegarka, ale jak nigdy nie chciało mi się wstać;) Tłumaczyłem sobie - będzie super, rześkie powietrze dobiega z otwartego na oścież okna, wstawaj, bo potem będziesz żałował! "Walczyłem" ze sobą dziesięć minut he,he... po czym z wielkim trudem zwlokłem się do łazienki. Toaleta, potem kawa i bułka z bananem hi, hi... "Jak sójka za morze" się zbierałem i wyszedłem dopiero 6:30. Już na Bialskiej dziękowałem Bogu za te cudowne dary natury i że jestem tu gdzie jestem:) Aleja Brzozowa w pełnej krasie! Dalej za Sanktuarium Krwi Chrystusa w bialskich polach i Lasku Wilka fantastyczny letni poranek. Cisza, spokój zakłócany tylko śpiewem ptaków:) Zapach lasu, igliwia, szyszek, wilgotnej ziemi... Zieleń wokół i złociste łany zbóż. Rewelka! "Walnąłem" hi,hi... trzy kółka (dobrze, że zabrałem butelkę z wodą;) i wcale nie chciało mi się wracać do cywilizacji he,he...
W drodze powrotnej zaliczyłem jeszcze trochę ćwiczeń na plenerowej siłowni. Lubię po dłuższym bieganiu nieco rozruszać też inne partie mięśni. Szkoda tylko, że nikt nie dba o te sprzęty, nie przegląda i nie konserwuje:( Ze dwa urządzenia już nadają się do naprawy. 
Lipiec otworzyłem fajnym półmaratonem, ale najbardziej jestem zadowolony, że nie poddałem się lenistwu he,he... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13