"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 5 czerwca 2017

przeminęło...

                              sobotnie święto biegowe. Pozostały cudowne wspomnienia, moc wrażeń i pamiątkowe zdjęcia:)
Powrót do rzeczywistości jest trudny he,he... Ale dzisiaj biegnąc myślami byłem nadal przy Kubie i jakoś niezwykle lekko nabiegałem piętnastkę:) 
Pod koniec zaliczyłem jeszcze serię dziesięciu podbiegów;) Dość trudną, bo po ostatnim koszeniu trawa znów wyrosła do połowy łydek hi,hi...
Fajnie było! Dobra pogoda na bieganie. Jak zawsze zresztą he,he... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13