"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Po...

          starcie, po niedzieli, poniedziałek, popołudniu powrót do świata żywych hi,hi...
Na "Bałtyku" po ścieżce rekreacyjnej jedenastka "z hakiem"
Niestety po "frytce" w tym miejscu w weekend jeszcze sporo śmieci i szaletowe zapachy:(

Zrobiłem parę kółek:) minąłem się z pięcioma biegaczami i jedną kijarką i trzema rowerzystami he,he...
Fajnie było! Ale żeby nie było za fajnie taka sytuacja: z jednej strony ścieżki plaża z drugiej trawka. Na całej szerokości drogi grupka młodzieży z rowerami blokująca przejście. 
Na zwróconą uwagę tylko jedna Dziewczyna powiedziała przepraszam już schodzimy, a reszta jeszcze pyskowała. Współczuję rodzicom:(

Tempo lajtowe, ciepło, chociaż pochmurnie, więc potuptałem sobie spokojnie nie za dużo, nie za mało w sam raz na dobry początek nowego tygodnia:) 
Jutro gimnastyka, czyli wygibasy coby nie zardzewieć;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13