"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 8 czerwca 2017

krócej....

                        dziś miało być, ale mnie znowu poniosło;) i trzeba było jakoś wrócić he,he...
Po wczorajszych ośmiuset metrówkach musiałem z lekka "zaciągać ręczny" bo nogi wyrywały do przodu tak, że nie mogłem za nimi nadążyć  hi,hi... 
Na mojej stałej trasie dziś dwie biegaczki, jeden biegacz i kilkanaście kijarek. Czyżby szykowały się jakieś mistrzostwa?
Albo zbliżający się sezon plażowy he,he...
Nabiegałem trzynastkę na luzie:) A po drodze na skrzyżowaniu Lwowska - Dobrzyńska dostałem od Pani stojącej na przystanku brawa:)) W podzięce pożyczyłem Jej miłego dnia. Na co Ona "jak ja panu zazdroszczę" Ale czego? Przecież biegać każdy może, lepiej lub gorzej... Nieważne! byle do przodu hi,hi... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13