"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 17 maja 2017

wysyp...

biegaczek;) biegaczy i nordiców na "Bałtyku", bo aura prawdziwie letnia:) Dwadzieścia stopni na plusie w cieniu i słonecznie, więc na ścieżce rekreacyjnej już od samego rana tłoczno jak w alejach he,he...
Zaplanowałem dziś spokojny dobieg tam i z powrotem, a pomiędzy pięć kilometrówek;) Z odpoczynkiem na dwustu pięćdziesięciu metrach po każdej kolejnej.
Latało mi się wprost rewelacyjnie i dlatego chyba plan wykonany w ponad stu procentach hi,hi...
Dobieg 3,41km, kilometrówki po: 4;49, 4;49, 4;36, 4;44 i 4;48. Odpoczynki 1,50km oraz powrót 2,15km. Razem dwunastka z małym hakiem;) 
Ostatnio lubię "wietrzenie' płuc i jakoś często zdarza mi się szybsze przebieranie nogami hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13