"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 8 maja 2017

wszystko co dobre...

                                                 szybko się kończy:( Na szczęście prawdę mówi powiedzenie: to co się zobaczy, przeżyje, doświadczy tego nikt nam nie zabierze;)
Mimo kapryśnej aury pobyt w Polańczyku był świetny:) Jeżeli Ktoś szukałby  tam zakwaterowania mogę szczerze polecić domkinadworskiej.pl Świetna miejscówka i przesympatyczna Właścicielka:)
Oczywiście głęboko w pamięci pozostanie mi przeddzień wyjazdu i fajna połówka z niesamowicie trudną trasą w Duszatynie:)
O moich wrażeniach pisałem już w poprzednim poście na gorąco w sobotę he,he... Było super! Oczywiście Orgom zdarzyły się i wpadki, ale: "co było, a nie jest nie pisze się w rejestr" hi,hi...
Dzisiaj po dniu odpoczynku bieganie "na starych śmieciach";) Muszę przyznać po sobotnim cioraniu w Bieszczadach na rodzimych górkach latało mi się niezwykle lekko he,he... Zrobiłem trzynastkę na otwarcie nowego tygodnia, a nogi same rwały do przodu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13