"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 27 maja 2017

sobota...

                      pierwsza, druga, trzecia nie ma znaczenia he,he... 
Klimat Alei Brzozowej, Lasku Wilka i przyległych bialskich pól o poranku jest kapitalny:) Dlatego bieganie w tym terenie to mój stały punkt tygodnia. Dzisiaj po wczorajszych opadach deszczu rześkie chłodne powietrze (+11;) i ta soczysta zieleń nie przepalona jeszcze letnimi upałami;) Do tego w koronach drzew niesamowity ptasi gwar hi,hi... Zresztą w trawach też jakieś świerszcze symfonie he,he... Bieganie w takich warunkach to czysta przyjemność:) więc nie zdziwiła mnie obecność w tym rejonie czterech biegaczek, trzech biegaczy i czworo kijarzy.
Spokojnym tempem na luzie, bo po co się spieszyć skoro jest tak fajnie nadreptałem szesnaście kilometrów:) Ostatnio coś mnie lubią szesnastki he,he... bo to już druga w tym tygodniu;)
Od poniedziałku w czterech wyjściach pięćdziesiąt osiem kilometrów na liczniku. Do tego trzynastka chodzenia w trzech marszach i cotygodniowa gimnastyka.
Jutro laba, a kolejny tydzień regeneracyjny, żebym nabrał świeżości hi,hi... i w następną sobotę nadążył za moim Kumplem Kubą na Biegu Ursynowa;)
Jakub 601 M14/Tomek 1566 M50 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13