"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


czwartek, 11 maja 2017

ale numer...

wczoraj napisałem:"...głupio byłoby nie skorzystać..." he,he... Potem zapisałem się, wpłaciłem startowe i dziś jestem już na liście z numerem 1566:) Tak więc postanowione! 3 czerwca z moim serdecznym Kumplem Kubą Ostasz wystartujemy znów razem:) Z niecierpliwością czekam na nasze spotkanie i wspólny bieg:) 
Jakub to fantastyczny Chłopak i niesamowity Wózkers. Podziwiam Go i dumny jestem, że mam Takiego Przyjaciela. Ostatnio uczestniczył w ekstremalnym wyścigu na wózku i naprawdę jestem pełen podziwu dla Jego wytrwałości i sportowej postawy. Wielu młodych ludzi i nie tylko;) mogłoby brać z Niego przykład. 

Dziś nie wiem co mnie napadło hi,hi... Może ta perspektywa startu z Kubą? A może zabawa z Wiktorią na świeżym powietrzu;) Tyle pozytywnych emocji, że trzeba było je gdzieś rozładować, żeby nie eksplodować z radości he,he...
Tak więc przed wieczorkiem zrobiłem dobieg na "Bałtyk" czyt. park Lisiniec;) Potem pięć kilometrówek z 250 metrowymi odpoczynkami pomiędzy i powrót. W sumie wyszła niecodzienna dyszka, bo dawno już się tak nie pogoniłem;)
Fajnie było! Tylko trochę za dużo ludzi, rowerów, psów... Dlatego wolę poranne bieganie, gdy jest prawie pusto, cicho i spokojnie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13