"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


sobota, 15 kwietnia 2017

Wielkanoc A.D. 2017


Dziś Wielka Sobota. 
Pół godziny wcześniej niż zwykle dotarłem na ptasi koncert w Lasku Wilka i jak zawsze było fantastycznie:) 
Najpierw jednak biegnąc Bialską podziwiałem jak nasza Aleja Brzozowa zaczyna się zielenić, by już wkrótce mienić się w pełnej krasie:)
Mimo dość wczesnej pory w bialskich polach spotkałem dwóch biegaczy i dwóch znajomych kijarzy. 
Nie wiem czemu początkowo biegło mi się dość ciężko:( Jakbym był już po świętach he,he... 
Jednak w miarę jak przybywało kilometrów to i sił też hi,hi...
W sumie nadeptałem ich siedemnaście. Nawdychałem się świeżego powietrza, a nawet trafiła mi się dymna inhalacja. 
 W miejscu wycinki drzew Ktoś usypał kopiec wewnątrz którego musiało tlić się drewno nasączone żywicą. Woń dymu unoszącego się z nad kopy dymu była kapitalna. Coś jak mieszanina zapachu bożonarodzeniowej choinki i aromatycznych przypraw;)
Endorfinami, czyli hormonami szczęścia "akumulatory" naładowane. Jeszcze tylko poświęcić jajka i można świętować;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13